Η επίδραση του διαδικτύου στις επιχειρήσεις
Περίληψη
Στη συγκεκριμένη εργασία που ακολουθεί περιγράφεται η σχέση και η επίδραση του διαδικτύου στον κλάδο των επιχειρήσεων. Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν συνολικά 80 επιχειρήσεις από τις οποίες 32 ήταν στο νομό Θεσσαλονίκης και 48 στο νομό Κιλκίς. Η έρευνα έγινε με τυχαία δειγματοληψία και αποτελείται από ένα ερωτηματολόγιο 20 ερωτήσεων. Στόχος της έρευνας που έγινε είναι να δούμε τη σχέση που έχει η κάθε επιχείρηση με το διαδίκτυο και την εξέλιξη του μέσα από τις επιχειρήσεις όπως επίσης και τις θετικές και αρνητικές του επιδράσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του διαδικτύου, όπως επίσης οι θετικές και αρνητικές του επιδράσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η επιχείρηση ως έννοια, το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον, oι νομικές μορφές των επιχειρήσεων και το καταστατικό υδρεύσεως . Tέλος παρουσιάζονται οι παροχές του διαδικτύου στις επιχειρήσεις με αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η δειγματοληψία καθώς αποτελεί βασικό πυλώνα στο πρακτικό μέρος της εργασίας. Το πρακτικό μέρος της διπλωματικής αρχίζει από το τέταρτο κεφάλαιο που αφορά το x2 τεστ ομοιογένειας καθώς περιγράφει τη μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για τον έλεγχο υποθέσεων σχετικά με την παρούσα έρευνα. Στο πέμπτο κεφάλαιο δίνεται η περιγραφή των πινάκων συχνοτήτων με το ραβδόγραμμα και το κυκλικό διάγραμμα για την κάθε ερώτηση του ερωτηματολογίου. Στο έκτο κεφάλαιο περιγράφεται το δίκτυο της έρευνας που διεξήχθη μέσω του προγράμματος της R. Τέλος περιγράφονται τα συμπεράσματα της εργασίας που έχουν προκύψει.
The following research paper describes the relationship and the impact of the internet on the business industry. In this survey, 80 companies were involved, 32 of which were in Thessaloniki and 48 in Kilkis. The research took place by random sampling and consists of a questionnaire of 20 questions. The aim of the research is to see the relationship of each company to the Internet and the progression through businesses as well as the positive and negative effects. Initially, in the first chapter, the historical evolution of the Internet as well as the positive and negative effects are presented. The second chapter presents the company as a concept, the internal and external environment, the legal forms of businesses and the water supply association. Finally, the research highlights the benefits of the internet's provisions with reference to electronic commerce. The third chapter presents the sampling as a key pillar in the practical part of the research. The practical part of the thesis starts from the fourth chapter of x 2 homogeneity test since it describes the method used for testing hypotheses about the current investigation. The fifth chapter is to describe the frequency tables through the bar graph and the pie chart for each question of the questionnaire. The sixth chapter describes the research network conducted through the program of R. There is a description of the conclusions having emerged after the research. Finally, they describe the work conclusions as well as new questions for future research.
Πλήρες Κείμενο:
PDFΑναφορές
J.JOHNSTON&J.DINARDO. (2011)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΑ. (ΒΕΝΕΤΗΣ&ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ,
Μεταφρ.) ΑΘΗΝΑ, ΑΘΗΝΑ: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ.
KELLER, G. (2010). ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. (Θ.
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ, Μεταφρ.) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, Κ. (2003). ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (4η ΕΚΔΟΣΗ).
ΑΘΗΝΑ: ΕΠΕ.
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ&ΜΠΑΛΤΑΣ. (2003). ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING. ΑΘΗΝΑ-
ΓΕΡΑΚΑΣ: ROSILI.
ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ, Κ. (2005). ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
ΚΡΙΤΙΚΗ .
ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ&ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ&ΧΑΡΙΣΗΣ. (1996). ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ. ΑΘΗΝΑ-
ΠΕΙΡΑΙΑΣ: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Α.
ΚΟΛΥΒΑ-ΜΑΧΑΙΡΑ&ΜΠΟΡΑ-ΣΕΝΤΑ. (1998). ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΖΗΤΗ.
ΜΠΑΣΑΓΙΑΝΝΗΣ&ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. (2008). ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΑΘΗΝΑ:
ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
ΠΕΤΡΙΔΟΥ, Ε. (2011). ΔΙΟΙΚΗΣΗ-MANAGEMENT. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΟΦΙΑ.
ΣΦΑΚΙΑΝΟΣ, Γ. (1994). ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΑΘΗΝΑ: INTERBOOKS.
ΤΖΩΡΤΖΑΚΗS&ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ. (2007). ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΤΟ MANAGEMENT ΤΗΣ ΝΕΑΣ
ΕΠΟΧΗΣ). ΑΘΗΝΑ: ROSILI.
ΤΣΑΝΤΑΣ&ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ&ΜΠΑΓΙΑΤΗΣ&ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ. (1998). ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ
ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ S.P.S.S., EXCEL, S-PLUS. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΖΗΤΗ.
ΦΑΡΜΑΚΗΣ, Ν. (2001). ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ. Α&Π ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΦΑΡΜΑΚΗΣ, Ν. (2009 α ). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Α&Π
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ.
ΦΑΡΜΑΚΗΣ, Ν. (2009 β ). ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙς & ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Α&Π
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ.
ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ, Χ. (2002). ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΗ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : ΖΗΤΗ.
ΚΑΒΟΥΣΑΝΟΣ, Ε(2006). ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ : ΜΠΕΝΟΥ, ΑΘΗΝΑ.
ΛΟΥΚΑΚΗΣ, Μ (2010) . ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΜΟΣ Α.
ΣΟΦΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΛΟΥΚΑΚΗΣ, Μ(2008). ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΜΟΣ Β.
ΣΟΦΙΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
DERMOT. McALEESE ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ .ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΔΡΥΜΠΕΤΑΣ,Ε. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΑΚΚΑ,Α. ΔΑΡΔΑΝΟΣ,Γ. ΑΘΗΝΑ 2005.
ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ,Ε. ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,Γ. ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Β ΕΚΔΟΣΗ.
ΦΩΤΟΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΣΙΑ ΑΘΗΝΑ 2004.
SYLVIE FAUCHEUX , JEAN-FRANCOIS NOEL. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ, ΚΥΡΙΤΣΗΣ,Ι. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΜΑΛΑΦΕΚΑ,Μ. GUTENBERG, ΑΘΗΝΑ 2007.
ΑLPHA C, CHIANG. KEVIN,WAINWRIGHT. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΑΝΑΛΥΣΗΣ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΤΣΙΟΣ,Σ ΛΥΓΑΤΣΙΚΑΣ,Ζ ΣΑΚΚΑΛΗΣ,Π. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΚΩΤΣΙΟΣ,Σ. ΚΡΙΤΙΚΗ1997,2009ΑΘΗΝΑ.
ΒΛΑΔΟΣ,Χ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ.ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ, ΑΘΗΝΑ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ:
httphttps://el.wikipedia.org/wiki
pacific.jour.auth.gr/internet/page%201.3.htm
http://www.kathimerini.gr/798090/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/apoyh-to-
diadiktyo-ergaleio-toy-marketingk-gia-tis-epixeirhseis
https://static.eudoxus.gr/books/65/chapter-11765.pdf
http://www.statistics.gr/
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.