Ανάπτυξη θεματικού περιεχομένου για διαδραστικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης στις γεωεπιστήμες
Περίληψη
Σκοπό του παρόντος πονήματος αποτελεί ο σχεδιασμός ενός θεματικού περιεχομένου σχετικού με τις γεωεπιστήμες, το οποίο θα αποτελέσει το θεωρητικό υπόβαθρο διάφορων μορφών διαδραστικών περιβαλλόντων εκπαίδευσης. Απευθύνεται σε μαθητές των τελευταίων τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε πρωτοετείς φοιτητές Σχολών Θετικών Επιστημών, ενώ ακολουθεί τις αρχές της σύγχρονης Διδακτικής και εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Η διαδικασία σχεδιασμού του θεματικού περιεχομένου της εν λόγω εφαρμογής, πραγματοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Επίσης, κρίνεται χρήσιμο να αναφερθεί, ότι ένα δοκιμαστικό (demo) εκπαιδευτικό διαδραστικό περιβάλλον, εν μέρειβασισμένο στο θεματικό περιεχόμενο της παρούσας εργασίας, είναι υπό ανάπτυξη στα πλαίσια άλλης, ανεξάρτητης μεταπτυχιακής εργασίας ειδίκευσης.
The purpose of this study is the development (design) of a thematic content related to geosciences, which shall eventually constitute the theoretical background for a variety of interactive education environments.
It is addressed both, to secondary school students (aged 13-18) and university freshmen (typically first-year)in Science and/or Engineering, while following the principles of modern teaching and educational evaluation.
The planning process of the thematic content of this application, has been accomplished in three phases. The completion of the application's demo is also expected.
It is also considered important to note that the development of a demo version of an interactive educationalenvironment, partly based on the thematic content of this study, is underway within an independent master thesis.
Πλήρες Κείμενο:
PDFΑναφορές
(1) “Διδακτική της Γεωλογίας και των περιβαλλοντικών επιστημών.” Γεωργία Φερμελή, Μιχάλης Δερμιτζάκης. Αθήνα 2008
(2) “Σενάρια διδασκαλείας με υπολογιστή”, Τάσος Α. Μικρόπουλος, Ιωάννα Μπέλου. Αθήνα 2010
(3) “Ορυκτολογία-Πετρολογία”, Στέργιος Σ. Θεοδωρίκας. Θεσσαλονίκη 2002
(4) “Η εξέλιξη του έμβιου κόσμου: χορδωτά” [ηλεκτρ. βιβλ.] Κωστόπουλος, Δ., Κουφός, Γ. Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Αθήνα 2015
(5) “Τηλεπισκόπηση - Φωτοερμηνεία Στις Γεωεπιστήμες”, Θεόδωρος Αστάρας
(6) "Πολυμέσα - Δίκτυα", Γ' Ενιαίου Λυκείου, ΥΠ.Ε.Π.Θ - Π.Ι., Αθήνα 1999
(7) KOUFOS G.D., SYRIDES G.E., KOSTOPOULOS D.S. & KOLIADIMOU I~IC 1995. “Preliminary results about the stratigraphy and the palaeoenvironment of Mygdonia Basin, Macedonia, Greece.”
(8) George E. Konidaris, Vangelis Tourloukis, Dimitris S. Kostopoulos, Nicholas Thompsonc, Domenico Giusti, Dimitrios Michailidis, George D. Koufos, Katerina Harvati. 2015.
“Two new vertebrate localities from the Early Pleistocene of Mygdonia Basin (Macedonia, Greece): Preliminary results”
http://www.geo.auth.gr/courses/gge/gge770e/ (Κεφ. 8)
http://ea.gr/ods/ise_activities_2014_15.pdf
http://www.inspiringscience.eu/
http://aesop.iep.edu.gr/
http://www.esa.int/SPECIALS/Eduspace_Disasters_GR/SEMY9KN2KLH_0.html
http://www.esa.int/SPECIALS/Eduspace_Disasters_GR/SEMXPHFTFQG_0.html#subhead3
http://www.geo.auth.gr/courses/gge/gge770e/
http://www.esa.int/SPECIALS/Eduspace_Disasters_GR/SEM8HHFTFQG_0.html
http://www.geology.sdsu.edu/how_volcanoes_work/
http://sciencelearn.org.nz/
Αναφορές σε URLs
http://www.minedu.gov.gr/
http://www.geo.auth.gr/courses/gmo/gmo106y/
http://www.geo.auth.gr/courses/gmo/gmo765e/
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.