Εξώφυλλο

Ποσοτική και συγκριτική μελέτη επιλεγμένων Ελληνικών γεωλογικών διδακτικών εγχειριδίων γεωλογίας και ορυκτολογίας

Κωνσταντίνος Δαγκλής, Αγγελική Χριστοδούλου

Περίληψη


Η παρούσα προπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο «Ποσοτικής και Συγκριτική μελέτη επιλεγμένων γεωλογικών διδακτικών εγχειριδίων Γεωλογίας και Ορυκτολογία», έχει ως σκοπό την ανάλυση και μελέτη γεωλογικών διδακτικών εγχειριδίων. Η εργασία βασίστηκε στη μεθοδολογία των Μαρία Δρακοπούλου, Κωνσταντίνου Σκορδούλη και Κρυσταλλίας Χαλκιά, όπως προτάθηκε στο έργο τους «Ανάλυση στοιχείων ιστορίας της επιστήμης στα σχολικά εγχειρίδια φυσικής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τον 20ο αιώνα». Η μεθοδολογία τροποποιείται όπου κρίνεται σκόπιμο ώστε να μεγιστοποιείται το όφελος από την χρήση της.

The aiming goal of the particular thesis, titled “COMPERATIVE STUDY OF SELECTED GEOLOGICAL TEXTBOOKS: GEOLOGY AND MINERALOGY”, is the analysis and study of selected textbooks of geological interest. These actions will be performed, firstly, in the totality of the textbooks and secondly in the specific sections of geology and mineralogy, based on the methodology of Maria Drakopoulou, Konstantinos Skordoulis and Krystallia Chalkia as referenced in “Critical Analysis of School Science Textbooks”. Some conversion of the original methodology is done, in order to receive the maximum benefits of its use.


Πλήρες Κείμενο:

PDF

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.