Η προεκτίμηση των κοινωνικο-γεωγραφικών επιπτώσεων του μάρκετινγκ των πόλεων: Η εκπόνηση του πιλοτικού σχεδιού μάρκετινγκ πόλης για τη Νέα Ιωνία Μαγνησίας
Λέξεις κλειδιά
8ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό Συνέδριο; μάρκετινγκ των πόλεων; στρατηγικός σχεδιασμός; τουρισμός - πολιτισμός; πρόγραμμα CuitMark; Νέα Ιωνία Μαγνησίας; city marketing; strategic planning; tourism - culture; CultMark programme; Nea Ionia Magnesia
Πλήρες Κείμενο:
PDFΕισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.
©1999-2001 Βιβλιοθήκη "Θεόφραστος", Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος. |
Εφαρμογή / Διαχείριση Ιστοχώρου: Μηντζαρίδης Στέργιος |
Η ανάπτυξη του site πραγματοποιήθηκε με την αποκλειστική χρήση Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα |