Η προεκτίμηση των κοινωνικο-γεωγραφικών επιπτώσεων του μάρκετινγκ των πόλεων: Η εκπόνηση του πιλοτικού σχεδιού μάρκετινγκ πόλης για τη Νέα Ιωνία Μαγνησίας

Α. Δέφνερ, Θ. Μεταξάς

Λέξεις κλειδιά


8ο Πανελλήνιο Γεωγραφικό Συνέδριο; μάρκετινγκ των πόλεων; στρατηγικός σχεδιασμός; τουρισμός - πολιτισμός; πρόγραμμα CuitMark; Νέα Ιωνία Μαγνησίας; city marketing; strategic planning; tourism - culture; CultMark programme; Nea Ionia Magnesia

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.



©1999-2001 Βιβλιοθήκη "Θεόφραστος", Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.
Εφαρμογή / Διαχείριση Ιστοχώρου: Μηντζαρίδης Στέργιος
Η ανάπτυξη του site πραγματοποιήθηκε με την αποκλειστική χρήση Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα